merhabalar,

.us domaini almak için amerikan vatandaşı olmak gerekiyor deniliyor ama satın alırken hiçbirşey sormuyor. Direk alıp, kullanabiliyorsunuz. Bu zorunluluk kalktımı yoksa ilerleyen günlerde elinizdenmi alıyorlar domaini