iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demo görseydik iyi olurdu
demo site koysa bazı uyanıklar gider tasarımı çekerdi arkadaşın emeği boşa gitmiş olurdu bence resimler yeterli olmuş