zurbahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunsuz ve az yaksın diyorsanız Honda Civic tercih edebilirsiniz. Her açıdan güzel arabadır. bende 94 ü var, adamlar yapmış
Kmleri çok fazla hocam onlarında yoksa güzel araçlar