Merhaba arkadaşlar. Autodesk öğrencilere 3 yıllık bedavva lisans verdiği için 3DMax 2014 indiriyorum Autodesk sitesinden. VPN ile 2.5mb ile indirirken vpnyi kapattığımda 500-600 kba düşüyor hızım. Bunun mantıklı bir açıklaması var mı?