Merhaba;
Filezilla'da tüm bilgiler doğru olmasına rağmen sunucuma bağlanamıyorum. Kritik hata uyarısı veriyor, aynı parola yanlışmış gibi neden olabilir? Daha önce başına gelen birileri yardımcı olursa sevinirim.
Putty vs. deniyorum açılyıor filezilla da açılmıyor.
Not: Yanlış kategoriye açtıysam özür dilerim.
konsol'a putty ile bağlanıp
service iptables stop
deyip tekrar bir deneyin. FTP Pasif moddan dolayı yapıyor olabilir.