6 yıla yakın orada yaşadım, okudum. Türkiye'deki kaliteli üniversitelerle eş değer eğitim, çoğundan iyidir hatta.

Hayat pahalı deniliyor ama bu amaca bağlı. Okumaya mı gidiyorsun, eğlenmeye mi, hem okuyup hem eğlenmeye mi?

Ayarı senin tutturman lazım, 0.5'lik su 50 kuruştur, deniz kenarındaki özel işletmelerden vs almadığın sürece.

Pazarı var, gidersin ucuza meyveni sebzeni alırsın vs vs.

Türkiye ile çok bir fiyat farkı yok, gerisi şehir efsanesi.