Konu
Mancini : Gidebilirim
27-03-2014, 17:20:47
#14
ugrboz
Sanki hayrına çalışıyor yahu.Bir teknik direktörün boyunu aşan kelimeler kurmasıda cabası.Takımı soktuğu hal ortada.Halen saçma sapan kadro dizilişleri deniyor.Takımın başına geldiğinden beridir sürekli bir saçmalama havasında.