Fatih Terim, Galatasaray'ın babasıydı..Çocukları başarısız olunca şımartmaz, azarlar salardı sahaya..Sonuç ? Galibiyet. Bunu çoğu kişi bilirki fatih terim baştayken galatasaray taraftarı yenecez umuduyla bakar mağlup durumda olsa bile..
İlk yarı yenilmek hiç koymazdı bana, bilirdim ki içerde fırça yiyecek kendilerine gelecekler.
Ama bu artist geldi geleli ne maçlarını izliyorum ne de skorlara bakabiliyorum.