Dolar kuru bence cazip şu anda. (2,19) Çok daha fazla gerileyebileceğini zannetmiyorum. Seçimde ve sonrasında iktidar partisinin zayıflaması $'a karşı TL'yi de zayıflatır. Zaten konjonktür gelişmekte olan ülkeler aleyhine...