Herkesin ortak noktası bu,
tribünde devamlı maçları takip eden biriyim ve tribünün havasını bildiğimi ve hissettiğimi düşünüyorum, geldiği günden beri, işte bu teknik direktörümüz diyen biri asla olmadı, çünkü: Fatih Terim sonrasında Morinho bile gelse mutlu etmeyecekti kimseyi burası doğru olsada; Sayın MALcini'nin oynatmak istediği futbol ile bizim takımımızın hiçbir alakası yok, keşke Fatih HOCA'yı göndermek yerine, anlaşamıyoruz hocayla diyip kendisi bırakıp gitseydi başkan.