Açık bırakıp 8dakika dolaşmadan durmanız zaten istenmeyen bir durum.Her 2dkda 3dkda bir sitenin alt sayfalarına girmeniz lazımki gezintinizin faydası olsun açık bırakıp gitmek en kolayı öyle bir isteğimiz olsaydı zaten gezintileri 15dk değil 3saat yapardık bi sekmede açık dururdu siteler ama onun bi faydası yok bize.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:31:30 -->-> Daha önceki mesaj 19:06:20 --
Gezinti Başlama : 19:10
Gezinti Bitişi : 19:30
İp Adresi : 88.224.**.**
Hocam teşekkür ederim öncelikle üslubunuzdan dolayı anladım hocam hatamı teşekkürler