Merhaba arkadaşlar...

Amcam geçen yıllarda müzik sektörüne girdi ve kendi çabasıyla bir kaset çıkardı..

Neyse youtube filan yükledik klibini ama tanıdığımız ve aramızın iyi olmadığı biri densiz bir yorum atmış klibin altına..

Bu yorum normalde başka birinden gelse amenna beğenmedi kendi fikri kararı deriz ama bilerek ve amcama kötü niyet beslediğinden kasıtlı bir şekilde itibarını zedelemek için yorum göndermiş..

Sizden ricam 1 dk ayırıp yorumu şikayet edebilirmisiniz ??

Yorumu nasıl şikayet edeceğiniz hakkında bilmiyen arkadaşlar için ufak bir görsel hazırladım....





@furkan günler nickli kişinin yorumu şikayet edilecek

Ve amcamın klibide bu arkadaşlar


http://www.youtube.com/watch?v=GtR7uIKZsOA


Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim...