dostum.. Senin ilacın benim.. Ama benim ilacım ben değilim hehehe..

http://ardabeyaz.com/ bende şimdi senin istediğin bir tema yapmaya çalışıyordum, tamamlayınca haber veririm...

Yalnız takıldığım konular için yardım rica ettim üstad'lardan..

Saygılar... Arda BEYAZ