
dostum.. Senin ilacın benim.. Ama benim ilacım ben değilim hehehe..
http://ardabeyaz.com/ bende şimdi senin istediğin bir tema yapmaya çalışıyordum, tamamlayınca haber veririm...
Yalnız takıldığım konular için yardım rica ettim üstad'lardan..
Saygılar... Arda BEYAZ