Bende de aynı durum söz konusu ödemeler kısmında "Hesabınızda hiç bekletme yoksa, bu ödeme, 31 Mart tarihinden önce yapılacaktır." yazıyor. Son ödemeyi 27 Şubat 2013 tarihinde almıştım. Dolar hesaplarına ödeme geç mi yapılıyor veya ödenmeme gibi bir ihtimali var mı?