Yeni yorumlar benim için çok kıymetli oldu. Çok şükür gelişme var. Ne derece alakası var bilmiyorum ama sabah kahvaltıdan sonra 3km+ hızlı yürüyüş yapıyorum ama bunu yaparken derin nefes alıyorum burundan (4 adım kadar), daha sonra nefesi ağızdan veriyorum (4 adım sürüyor buda). Ayrıca koşudan önce 1km normal ısınma yürüyüşü yapıyorum. Dün akşam 16 dk da 2,44 km koştum. Kesilme (nefeste) olmadı. Yalnızca baldırlarda ağrı oldu. O ağrıda olmasaydı koşardım diye düşünüyorum.
Yorumlarınız sayesinde bu iş olacak gibi çok teşekkür ederim.