Logonu tescil ettir abi bence ileride sorun yaşama güzel bir bütçe ayırmıssın. Yarışmaları gördüm de pek katılım olmuyor güzel çıkmıyor gibi ama 2.5 K gibi rakam katılımı artırır tabi risk içerir.
Tescil aşamasının detayları nelerdir, bilginiz var mı acaba