Dzyn3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce gönderdim, gelmiş olması lazım
Tamam sizinki de gelmiş. Yalnız bir telefon bilgisi de iletirseniz iyi olur, biliyorsunuz kargocular istiyorlar.