Kitabınız hayırlı olsun, ilk talipli ben olayım. Yalnız bildiğim kadarıyla Türkiye'de güvenilir bir aracı firma yok, yaptığınız işlemleri karşı tarafa iletmiyorlar, bekleme yapıyorlar vs. gibi çok şikayet görüyorum, kitabınızda bunlardan bahsediyor musunuz veya siz bu sorunu nasıl çözüyorsunuz?