seo meo bunları bir kenara bırakın ;
eskiler der ki ; " içerik kraldır "
forumu açıp kategorileri oluşturup 94 adet konu açmak ile olmuyor bu işler ne yazık ki .
dışarıda aman tablolar oluşsun girip üye olup doluşalım diye bekleyen bir kitle ne yazık ki yok .
sosyal medya siteleri insanların forum ihtiyacını zaten büyük ölçüde bitirdi. ancak farklı olmak işe yaramak istiyorsanız kategori ne olursa olsun içerik olması lazım. r10 u birebir kopyalayanlar var elde edilen bir şey yok . önemli olan aynısını yapmak değil önemli olan farklı birşeyler sunabilmek. kendinize şunu sorun insanlar benim forumuma neden üye olmalı ? ben onlara ne sunuyorum ki diger sitelerde olmayıp bende olan ne var. bunlara bulacağınız yanıtların ardı arkası kesilmiyorsa bu yanıtları uygulamaya koyun. Ancak bunlara verecek bir yanıtınız yok ise yol yakından bırakın
cümleten bol kazançlar