Tkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistemi geliştirmelerindeki fikirler bana ait. Örnek olarak; Çok telif hakkı alıyordum. Farkına vardım ki telif hakkı aldığımda üstte kimin telif nedeni ile şikayet ettiği yazıyordu. Öneri olarak bot, telif yiyen kanalları ziyaret ederek hangi user tarafından şikayet edildiyse o kişinin videolarını çekmesin gibisinden bir proje sunmuştum. Yardımcı olduğuma sevindim şimdi Birde niche kelimelerini etiket ve açıklamalara girsin demiştim. Ama onu yaptılarmı bilmiyorum. Bıraktım youtube işini. Site ile ilgileniyorum
Önerim; videoyap'tır. Adamlar fikirlere ve gelişime son derece açıklar ve işlerine önem veriyorlar. Ayrıca arkadaşlar gayet ilgili.
Güzel fikir vermişsiniz hocam tebrikler. Bilgilendirme içinde teşekkür ediyorum.

barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsensemde 68 TL bakiye oldu hangi bot daha avantajlı arkadaşlar ?
Oy çoğunluğu videoyap da gözüküyor hocam