Merhaba,

Yıllarıdır eksikliğini hissettiğimiz bir organizasyona niyet etmişsiniz. İnşallah gerçekleştirmek nasip olur.

Katılımı arttırmak için Cumartesi günü yapılmasını daha uygun olur bizce. Yapılacak ilk etkinlik için 2 gün fazla gelebilir.

Daha çok teknik insanların içerik ( Konular, konuşmacılar ) olarak doyurucu bir etkinlik bizce daha uygun olur, içeriği yüzeysel, pazarlama odaklı etkinlikler vakit kaybı oluyor. Teknik insanların da en son isteyeceği şey vakit kaybı olacaktır.

Biz Labina olarak Teknik konularda sunum yapabiliriz, E-ticaret, internet reklamcılığı konularında da sunum yapabilecek firmalar bulabiliriz.

Şİmdiden hayırlı olsun etkinliğimiz.