cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir düşünce ama toplanma noktası olarak SH verimerkezi olarak belirlenmesi daha iyi olur sizin açınızdan. İlk olarak verimerkezini gezmek isteyenler olucaktır, kısa bir turun çok faydası dokunacaktır.
Evet düşünce güzel. DC'de bir alan ayrılıp, orada bir organizasyon düzenlenebilir. Hemde datacenter'i gezmek isteyenler için bir fırsat olur.