Güzel bir düşünce ama toplanma noktası olarak SH verimerkezi olarak belirlenmesi daha iyi olur sizin açınızdan. İlk olarak verimerkezini gezmek isteyenler olucaktır, kısa bir turun çok faydası dokunacaktır.