GitarSolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-yemre temalarına bak
- benim sitemin teması iyidir kullanabilirsin.(mehmetnacar.com.tr)
- anarshci.com un temaları da çok iyidir birde onlara bak
anarshci açılmıyor hocam, yemreye bakıyorum şimdi