ugr17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir arkadaşın yaptığı tema vardı..Responsive olması da + bir güzellik tabi.Eccepure diye aratırsanız forumda, benim hoşuma gitti.
Header kısmını hiç beğenmedim hocam onun ya