Bende açmam. Çünkü o kadar param yok. Yorum yazdınız çünkü yardımcı olmak istediniz, ben belki açık yazmadığımız (yazamadığım) için sizde öyle bir yorum yaptınız. o zaman kısa kısa ipucu vereyim. Bir ürün var kadınların evde ürettiği bir ürün çocuklar için üretilen bir ürün şuan kapış kapış satılan bir ürün bende bunun için bir domain aldım ....modelleri.com diye ..... modelleri diye radığım zaman 8 milyondan fazla sonuç çıkıyor. Bende kendi kendime bu kadınların ürettiği bu ürünü ben bir sitede toplayayım hem onların ürünlerini satayım hemde komisyonumu alayım. Tek çeşit bir ürün. İşte bunun içindi dediğim e ticaret. Belkide yanlış yazdım buna e-ticaret denilmiyordur. Ama bu işe geç kalmadan adım atmak istiyorum