Evet en çok ben biliyorum.
Gel sanada öğreteyim.


iPhone'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi


tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana AKP'den CHP'den bahset demiyorum. Germe ortamı. Konuya 11 kişi yazmış siyaset dışı yazmış, bi sen mi çok biliyorsun?