Pkk ile masaya oturan kişilerden ben herşeyi beklerim, bunların sözüne güvenilmez, benim tahminimce öcalan hapisten çıkacak ve milletvekili olacak.Belki rejim, anayasa falanda değişir.Belli mi olur belki ülkenin güneyinde konfederasyon kurulur yada özerklik verilir bağımsızlık verileceğini sanmıyorum sene 2014 ulus devlet olmak bu kadar kolay değil zaten (Bu yazdıklarımın çoğu ütopyadır.)