Geçen gün ilk okunan mektubu iyice okudum ve başta gayet masumca gözüken yazılar sonuna doğru tehdit ve özerklik içeriyordu. Siyasete girmek istemiyorum kesinlikle fakat durumlar hiç iyi gözükmüyor.

Siyasete girmeden sadece şunu söyleyebilirim. Doğu'da yaşayan vatandaşlarımıza karşı önceden yapılan bazı yanlışları düzeltelim derken pkk ve siyasi uzantılarına bana göre aşırı taviz verildi. Adamlar artık özerklik(otonomi) isteklerini her seferinde dile getiriyor ve bunu süslü laflarla ifade ediyorlar. Eskiden sert bir politika izleyip biz ayrılmak istiyoruz diyenler şimdi biz ayrılmayacağız ama özerk yapıda olalım, böyle daha iyi yönetiriz ve barış olacak barış demektedirler. Oysa herkes çok iyi biliyor ki başta masum bile görünse herhangi bir şekilde özerklik verildiğinde kontrolü bizde olsa bile bu zamanla büyük bir soruna ve bölünmeye yol açar. Örneklerini saymakla bitmez fakat bize bunu süslü laflarla yedirmeye çalışıyorlar en çok ona üzülüyorum. Apo kolay kolay çıkamaz fakat özerklik durumu olursa o zaman en basitinden ev hapsi kararı çok kolay alınır. Bunun altyapısını yıllarca yapıyorlar ve sadece son 10-20 yıl öncesine bakarsanız durumların ne kadar değiştiğini üzücü bir şekilde görebilirsiniz. Hiçkimsenin yaralanması, ölmesini istemem ve umarım kötü durumlar yaşanmaz da birlik içinde yaşarız.