twitter'da @fuatavni 'yi takip ederseniz, oda aynı şeyleri söylüyor. Bu tür sözler verildi diyor. Fakat bilmiyorum önceden bu köpek'in serbest kalması bana hayal gibi gelirken şimdi olabilir de diyorum. Bunlar bu kadar nasıl şımara bildiler. Aklım almıyor. Konuyu siyasete çekmeyelim de bu konu siyasetin tam orasın da değil mi ?