İnternet ile fazla haşır neşirseniz,
gününüzün bir çoğunu internette geçiriyorsanız,
bu dediklerinizi yaşamanız gayet normaldir.
hergün en az 1 saat yürüyüş yapmanızı kitap okumanızı yanlız internet üzerinden okumak değil, kitapı elinize alıp okumanızı veya spora yazılmanızı tavsiye edebilirim, eskiden bende öyleydim artık çok düzeldim