Unutkanlık bende de var mağlesef ama sizin bahsettiğiniz derece de değil. Sizin ki baya bi ilerlemiş kendinizi baktırın hocam sağlıktan önemlisi yok.
Allah şifa versin hocam size de, doktora gitmeye üşeniyorum. Ama başka çaresi yok gibi .)
Aynısı bende de vardı. Ancak baya çözdüm bu sorunu.
Neler mi yaptım ?
Spora başladım. iyi arkadaşlar edindim. Kitap okudum . Yeni hobiler edindim. Kızlarla takılmaya başlladım
Bunları yapın kesin geçiyor hocam.
Antrenmanlara gitmeye başladım zaten hocam, yeni hobiler olabilir tembelliğimi aştığım vakit .))
Tembellik havaların ısınmasıyla özellikle bahara geçiş dönemi vücutta sürekli ağırlık ve yorgunluk şeklinde olabilir. Kendinizi sürekli uykulu hissediyorsanız muhtemelen mevsimseldir. Bu tür durumlarda ben şahsen vitamin takviyesi alıyorum fakat doktora danışmakta fayda var tabi. Unutkanlık için de yine b12 içeren vitamin hapları kullanılabilir. Her ikisini de bir nörolog ile görüşüp reçete yazdırabilirsiniz sanırım.
Evet hocam, mevsimden de kaynaklanıyor olabilir bu yoğun tembellik, teşekkürler tavsiyeler için.
Bence bir sağlık problemi mevcut en kısa zamanda kontrol olmanızı öneririm.
Ne iş yapıyorsunuz acaba özel değilse ?
ST18i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yerel gazetede Muhabirim hocam.