Selamlar,

Arkadaşlar nedendir bilinmez, son zamanlarda çok tembelleştim. Gerçi hep öyleydim ama son zamanlarda ileri derecede arttı, kalkıp su içmek bile zor geliyor bazen bana ve mutfağa gidip susuz dönmek. Bununla birlikte unutkanlıkta var.

Bu sıkıntıyı yaşayan sadece ben miyim?

Bazen unutkanlık öyle yerlere geliyor ki çıldıracak gibi oluyorum. Geçenlerde bir arkadaşımla telefonda konuşurken, odadan biri çağırdı beni sonra baktım ki telefonu kapatmışım! Acaba yüzüne mi kapattım yoksa ben kapatıyorum mu dedim bilemedim ki. Komedi yahu!

Bu sorunu, sıkıntıyı yaşayan bir tek ben miyim?