güncelleme içi mail attım fakat lisans kodumu hatırlamıyorum bilmiyorum..
Tamamdır yarın gün içerisinde yollamış olacağız hiç problem değil.
Mobil girişler için basit bir arayüz var mıydı?
Özelden cevap sağladım ama buradan da yazayım aktif bir mobil temamız bulunmamakta ama talep gelir ise neden olmasın.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi