adminaktuel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güncelleme içi mail attım fakat lisans kodumu hatırlamıyorum bilmiyorum..
Tamamdır yarın gün içerisinde yollamış olacağız hiç problem değil.





metebey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil girişler için basit bir arayüz var mıydı?
Özelden cevap sağladım ama buradan da yazayım aktif bir mobil temamız bulunmamakta ama talep gelir ise neden olmasın.


GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi