Gecenin üçünde konuyu okudum azcik anlamaya çalıştım durum mağlum vahim
Ve söz konusu konu ile ilgili bir cevap yazmaya karar verdim.
YOK ÖYLE BİR DÜNYA
Dünyaya gelirken bile birileri vasitasi ile bi şekilde geliyoruz.
Para kazanma konusundada illaki bir vesile olmasi gerekiyor( Komşu kızı vesile değil tabiki bu)
İnsan faktörünün minumum değerde olduğu sektör olsa olsa sahte para üretimi olabilir matbaa elektirik su vs yine insan faktörü içine girer tabi yakalandiğinda selam vereceğin savci ve hakımleri saymaya ve daha sonrasini hayal gerek yok sanirsan.
Malesef benim bildiğim öyle bir dünya yok varsa.
Varsa bir an önce bende taşınmak istiyorum....