Hocm muzik şekil yapmak için yapılmazki, şekil yap yap nereye kadar. Zaten kız tavlıcam diye çıkanlar bu yola çıkmasın daha iyi.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz nota bilgisi öğrenmeli mi yoksa böyle mi gitsin?