Ücretli olması iyidir. Anlık olarak sorun yaşayınca direk teknik ekibi ararsın bilgi alırsın, sorun çözülür vs. vs. Ücretsiz script kullanınca çok sorun yaşarsın. Sonuç da e-ticaret siten şirketi temsil edecek, insanlara güven vermesi gerekiyor.