Mantık şu yola nasıl devam edeceğiz?

bir illegal yollar

diğer legal yollar


adamlar işi çözmüşler 1 ayda 100 k a-dult siteyi yapıp haftalık 1-2 k parayı kaldırıp sermaye yapıyorlar sonra arkadaşlık sitesi kurup veya cinsel ürün satıp yine win to win yapıyorlar buda bi seçenek.Bu tip bir adam biliyorum en son yaptığı işle emekli olucam ben dedi gezip duruyor şimdi

ikincisi legal yatırımlar ama bu sefer ayı yogi güncellemesi oluyor şahlanan siteyi sucukluk ete çeviriyor google verilen o kadar ödeme sözüyle kalıyoruz sürkülasyon olmuyor forumda "1 liraya getiren ürünü 1,10 a satıp" kar ettiğimizi sanıyoruz.Yıllardan beri şu işin içindeyim böyle daraldığımı bilmiyorum cezaevindeki tek kişilik hücrede bile tek ışık var bu zaman da böyle bir ışık yok.Ufak tefek sermayemiz olmasa açız kısaca tek tük çeviriyoruz.Bütün problem ekonomiden kaynaklanıyor üretime dayalı bir ekonomimiz olsa dün dünyaya ürün satma potansiyelimiz olsa herkes ekmek yer.Ama hizmet sektörü çok büyüyor.Her taraf cafe olmuş kimse üretmiyor.Sonucunda türkiyede herkes birbirine hizmet ediyor.İnş şu keşmekeş den kurtuluruz