Bende fiyat bilgisi alabilir miyim?
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bende bir pm alabilirmiyim aklınızdaki fiyatı.
Ama yorumların hepsini okudum herkes kafasına göre bir fiyat biçmiş ***.*** TL şeklinde rakamları söyleyenler acaba kaçtanesi yanyana gördü bu rakamları yada ***.*** TL alacağı içinmi bu rakamı yoksa sırf söylemek içinmi bu rakamı söylüyor.
Fikir herkes fikrini söyler ama lütfen biraz abartmadan yapalım. Hem konu sahibini yanıltmamış hemde alan kişileri yanıltmamış olursunuz.
Konuya dair PM ler gönderildi.