doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya saçma saçma şeyler bulup konu açmayın yaaaa. Ne kadar boş adam varmış şu forumda, mod konu açanları tek tek banlasa da kurtulsak!
ne yaptık şimdi , beni güldürdü gönderi sizede gösterim dedim.
suç mu işledik , birinimi dolandırdık alala.