doblo38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim yaklaşık 900tl içerisinde olan hesabı banladılar.Sitelerin hepsi 2 gün sonra adsense kapatıldı tekrar sitelerinizi kontrol edin.toplu bir banlama olmadı çünki tanıdığım 6 kişinin daha hesabı aynı gün banlandı.İtirazada kesin sonuç dediler.Açmadılar yani.

İtiraz formunu detaylıca göndermiştim. Nihayet 3 hafta sonra cevap yazdılar. Bugün yazdıkları mailde kesinlikle hesabın tekrar aktif hale getirelemeyeceğini sahte tıklama olduğunu yazmışlar.

Akıl var mantık var. Amacım sahte tıkla para kazanmak olsaydı 3 ayda anca biriken 200 TL'ye katlanmazdım herhalde. sahte tıklama olmadığını üstüne basa basa ifade etmeme rağmen onaylamamışlar. Yapacak bir şey yok...