onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marmaraweb
teşekkürler adaş

dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bodruma gel bizim döviz bürosuna , beraber seo yapalım.parayı oraya buraya kaptırmamıs oluruz


dipnot ; yabancı şirketlerde olabilir
hocam Bodrum gelecem o zaman yanına ığrayam senin :=)

OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yabancı şirketler ile çalışmak daha mantıklı gibi geliyor. Ama şu durum var bu adamlar Dolar ve Euro üzerinden işlem yaptıkları için çok fazla paranız gider. Ama size istediklerinizi verebilirler diye düşünüyorum
hocam mantıklı aslında