Yabancı şirketler ile çalışmak daha mantıklı gibi geliyor. Ama şu durum var bu adamlar Dolar ve Euro üzerinden işlem yaptıkları için çok fazla paranız gider. Ama size istediklerinizi verebilirler diye düşünüyorum