Konu
Zengin olanlar neden daha çoğunu ister ?
20-03-2014, 03:39:56
#71
abcgrup
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zengin olsam gider bir tatil beldesine ruhumu doyururum. Zengin öyle değil ki fabrika açıyor, iş kuruyor falan, hırs derken birilerine aş sağlıyor. İşte o yüzden fakirim
zenginler bizim için çalışıyor desene
birde şu paraları stok yapanlar olmasa.