Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zengin olsam gider bir tatil beldesine ruhumu doyururum. Zengin öyle değil ki fabrika açıyor, iş kuruyor falan, hırs derken birilerine aş sağlıyor. İşte o yüzden fakirim
zenginler bizim için çalışıyor desene birde şu paraları stok yapanlar olmasa.