Konu
Zengin olanlar neden daha çoğunu ister ?
20-03-2014, 02:02:24
#70
Misafir
Zengin olsam gider bir tatil beldesine ruhumu doyururum. Zengin öyle değil ki fabrika açıyor, iş kuruyor falan, hırs derken birilerine aş sağlıyor. İşte o yüzden fakirim