Konudaki tüm mesajlarımı temizlemek zorunda kaldım, sinirle verilen cevaplar için üyelerden özür dilerim.
Herkes bilgi, fikir paylaşımı peşinde olmak yerine afedersiniz ama çiş yarıştırma peşinde.
Ben böyle bir seviyedeki insanlara cevap vererek kalitemi düşüremem maalesef.
Ayines-i iştir kişinin lafa bakılmaz, şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde diyerek konuyu Ziya Paşa'nın sözüyle sonlandırıyorum.