Sanki iğneleniyormuşum hissine kapıldığım için doğal olarak cevap hakkımı kullanıyorum.
- Birincisi ipsiz sapsız diye "sanırım içlerinde bende varım" hepimiz senden eski üyeyiz burada ve burası bir forum sen kimsin ki tanımadığın insanlara ipsiz sapsız diyebiliyorsun.
- Son 2 traden birçok şey anlatıyor aslında ama neyse.
- Ben ilk mesajımda da sub domainin mantığını belirttim. Evet sıfır site gibidir bunu herkes biliyor zaten. Bizim burada anlattığımız bir site düşünün 10 tane keyworde kassın bir site düşünün tek keyworde yoğunlaşsın. İşte burada sub domain işe giriyor tabi halen anlamakta zorluk çekiyorsunuz ki bazı arkadaşlar sub domainin doğru kullanımında ne kadar faydalı olduğunu kanıtıyla sunduğu halde.
- Son olarak ego falan tatmin etmedik bilir kişi gibi ortaya atılan sensin. Aslında etraf "şarlatan" seocularla dolduğu için artık bu tarz tipleride garipsemiyorum. Bundan sonra atacağınız mesajlarda tanımadığınız etmediğiniz insanları dahil etmezseniz iyi olur. Herkesi kendinize benzetmeyin. İyi günler...