GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone önerenler için yazıyorum : Günah işlemeyin! iPhone 5(s herneyse artık) gibi düşük ve kalitesiz bir ürüne 2.000 TL para vererek(artık her ne kadarsa) kendinizi enayi yerine koyuyorsunuz.

Apple denen firmanın hangi ürünü güzel ? iOS gibi mide bulandırıcı bir işletim sistemiyle ne yaptınız da başkalarına öneriyorsunuz ? iPad, iPod, iPhone.. Hepsi popüler kültür zihniyetine yerleştirilmiş ürünler. Starbucks'ta iPhone ile gezinen tiplemeler olmasa kimse iPhone almazdı emin olun!
Güzellik görecelidir.Bence sorun sizde herkes memnun.İphone kadar kaliteli telefonu sadece nokia üretmiştir geçmişte.Maxiplus 5 e gelince o telefonu bende aldım tarifeme ek olarak 23 tl ödüyorum ve bunun vergiside varmış ilk ay onu ödedim.Telefon aşırı dandik.Bu kadar itici bir telefon kullanmadım.Telefon bana yaklaşık olarak 600 tl ye mal oldu ve yüksek tarife kullanan arkadaşlar 120 tl ye alabiliyor.Anlayacağınız kazık yedim böyle saçma bir telefona 600 tl vermenin acısı fena koyuyor.