huawei olsa bile iyidir yahu

bayadır kullanıyorum maxiplus 5'i çok garip huyları var status barı çekip wifiyi açtıgında telefon kitleniyor reset atmak zorunda kalıyorsun şarz cihazı takılıyken dokunmatik çalışmıyor desem iyidir abanmatik oluyor

telefonun özellikleride internet vs için yeterli ancak sürüm olarak hiç stabil birşey degil
Sende Turkcell maxi pluss Mağdurusun demi
hocam uzak durucaksın. satın alana kadar ballandıra ballandıra anlatıyorlar.
aldıkdan sonra bozuk oldugunu anlayamıyorsun..