StormKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kodları oluşturup siteye eklediyseniz başka yapmanız gereken bi şey yok bekliceksiniz orası hep öledir öle durur onaylanırsa zaten mail gelecek size
Alttakinin de yeşil tik olmasına gerek yok yani.